سالن زیبایی هانییل در آستانه اشرفیه

تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۶-۰۱
1437
اطلاعات تماس
تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۶-۰۱
1437
خانم صداقتی
09114044146
آستانه اشرفیه - میدان امام حسین - مجتمع تجاری راستکار - طبقه همکف
سالن زیبایی هانییل در آستانه اشرفیه
سالن زیبایی هانییل در آستانه اشرفیه

توضیحات

سالن زیبایی هانییل در آستانه اشرفیه

سالن زیبایی هانییل در آستانه اشرفیه با بیش از چندین سال در زمینه زیبایی آماده خدمت گزاری به شما عزیزان می باشند ، همچنین دارای کادر مجرب و با تجربه  در این زمینه .

ارائه جدید ترین و به روز ترین مدل های عروس مطابق با سلیقه شما .

، ژلیش پا و دست ، کاشت ناخن ، کاشت مژه ، ارائه خدمات ناخن شامل پدیکور ، مانیکور .

از دیگر خدمات این مجموعه : شینیون مو ، میکاپ ها زیبا و به روز ، تتو ، میکرو ابرو .

میکروبلیدینگ چیست؟ یک متخصص زیبایی از ابزار میکروبلید برای اعمال رنگدانه های رنگی که شبیه موهای واقعی هستند استفاده می کند . در واقع با ابزار و قلم دستی رنگدانه ها بصورت خاص و ترکیبی به زیر پوست ابروها منتقل می شوند و گفته می‌شود که میکروبلیدینگ ابروهایی با ظاهری طبیعی و مشخص ارائه می‌دهد ، اما این فرآیند معمولاً زمان می‌برد تا کامل شود .

کاشت ناخن یک نوع آرایش و تزیین ناخن می‌باشد که در آن به چند طریق نوعی از مواد ، به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری طولانی چسبانده می‌شود . برای این کار سطح ناخن‌ها را به وسیله سوهان برقی می‌تراشند تا جایی كه لایه خیلی نازكی از ناخن باقی بماند . این كار برای این است كه زیر مواد مورد استفاده در كاشت ناخن که قرار است جای ناخن اصلی فرد را بگیرد برجسته نباشد تا طبیعی‌تر به نظر برسد و هر چه ناخن كاشته شده برجستگی كمتری داشته و به ناخن طبیعی شباهت بیشتری داشته باشد در اصطلاح خوب كاشته شده است و طبیعی تر می باشد . البته یک کاشت خوب علاوه بر ، داشتن ظرافت و زیبایی باید دوام و استحکام بالایی نیز داشته باشد .

انجام تمامی خدمات زیبایی با کادری مجرب در تمامی لاین ها .

کلمات کلیدی :

سالن زیبایی هانییل در آستانه اشرفیه آدرس سالن زیبایی هانییل در آستانه اشرفیه شماره تماس سالن زیبایی هانییل در آستانه اشرفیه

برچسب ها :

ثبت آگهی
${title}
${visit_hit}
${date} اطلاعات بیشتر